Kraj

Beko promuje pralki AquaFusion

Marketer rusza z kilkutygodniową kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1H9d55LCcUo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Beko przeprowadzi kampanię pralek promującą technologię AquaFusion. Akcja ruszy 25 grudnia br. i potrwa do 9 lutego. 

W kampanii zostanie wykorzystana kreacja przygotowana przez agencję TBWA z Istambułu. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Kampania będzie realizowana w telewizji (30-sekundowe spoty w TVP, Polsacie, TVN, TV4, Discovery), w miejscach sprzedaży za pomocą materiałów POS oraz poprzez specjalnie przygotowaną podstronę na stronie internetowej marki, która szczegółowo informuje o specyfice technologii.