Kraj

Marta Patocka koordynatorem polityki rabatowej Polskapresse

Wydawca awansował menedżera na kierownika ds. koordynacji działań ponadregionalnych.

Marta Patocka objęła stanowisko kierownika do spraw koordynacji działań regionalnych Oddziału Biuro Reklamy Polskapresse. Jest to nowe stanowisko w firmie. Do jej nowych zadań należeć będzie koordynacja polityki rabatowej klientów ponadregionalnych, koordynacja ponadregionalnych działań sprzedażowych, raportowanie przychodów projektowych i bieżącej sprzedaży. Będzie również odpowiedzialna za analizę i benchmark rozwiązań stosowanych w filiach oddziału biuro reklamy Polskapresse.
Marta Patocka związana jest z Grupą Polskapresse od 2006 roku. Wcześniej pełniła funkcję kierownika biura reklamy i koordynatora do spraw wydawniczych. Poprzednio pracowała w wydawnictwie Ringier Axel Springer, a karierę rozpoczynała w “Pulsie Biznesu”.