Zagranica

Coca-Cola krytykowana za usunięcie w Irlandii sceny gejowskiego ślubu

Marketer spotkał się z falą krytyki ze strony organizacji gejowskich i niektórych konsumentów na Twitterze.

Coca-Cola nie włączyła do spotu emitowanego w Irlandii sceny gejowskiego ślubu. Scena ta pojawia się za to w wersji dla Wielkiej Brytanii i kilku innych krajów europejskich. Sprawa dotyczy nowej kampanii “Reasons to Believe”, która pokazuje, że na świecie jest więcej pozytywnych zjawisk niż złych.

Marketer spotkał się z falą krytyki organizacji gejowskich i niektórych konsumentów na Twitterze. Coca-Cola tłumaczy, że każdy rynek otrzymuje nieco inną wersję spotu, a wybór scen wynika z badań rynkowych. Dodatkowo przedstawiciele firmy zauważają, że w Irlandii małżeństwa gejów nie są legalne. Irlandczycy w swoim spocie mają za to scenę z obchodami dni św. Patryka.

(BrandRepublic)