W kolejnej odsłonie słownych potyczek uczestnicy konkursu “Żywcem dopełnij” mają za zadanie tworzyć dopełniacze – nonsensowne dwuwersy, w których jeden element wyznacza cel, a drugi stanowi jego dopełnienie i podpowiada, co można zrobić,
aby go osiągnąć.
Prowadzona akcja stanowi kontynuację kampanii reklamowej rozpoczętej w październiku ub.r. promującej nową szklankę marki Żywiec. Aktywacja “Żywcem dopełnij” ma zapewnione wsparcie w telewizji i internecie. Spot reklamowy uzupełniono o informacje o konkursie oraz przygotowano kampanię interaktywną. Dodatkowo w sklepach pojawiły się limitowane opakowania z kontekstowymi dopełniaczami oraz materiały POS.
Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work.
Za aktywacje interaktywne odpowiada Gong, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.