Kraj

Żywiec bawi się słowami [wideo]

Marketer rozpoczyna działania "Żywcem dopełnij".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2TEbTJH5TFk%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D

W kolejnej odsłonie słownych potyczek uczestnicy konkursu “Żywcem dopełnij” mają za zadanie tworzyć dopełniacze – nonsensowne dwuwersy, w których jeden element wyznacza cel, a drugi stanowi jego dopełnienie i podpowiada, co można zrobić,
aby go osiągnąć.

Prowadzona akcja stanowi kontynuację kampanii reklamowej rozpoczętej w październiku ub.r. promującej nową szklankę marki Żywiec. Aktywacja “Żywcem dopełnij” ma zapewnione wsparcie w telewizji i internecie. Spot reklamowy uzupełniono o informacje o konkursie oraz przygotowano kampanię interaktywną. Dodatkowo w sklepach pojawiły się limitowane opakowania z kontekstowymi dopełniaczami oraz materiały POS.

Dla marki Żywiec pracują: działania z zakresu ATL – agencja DDB, z zakresu BTL – Men at Work.
Za aktywacje interaktywne odpowiada Gong, wsparcie PR zapewnia TBWA PR. Planowaniem i zakupem mediów dla marki Żywiec zajmuje się dom mediowy MediaVest.