M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Joanna Kuzdak szefem sprzedaży Motor-Presse Polska

Joanna Dziwisińska | 8 stycznia 2014, 06:00

Wydawca zatrudnił menedżera z doświadczeniem internetowym jako szefa sprzedaży całej firmy.

Joanna Kuzdak objęła stanowisko dyrektora sprzedaży w Motor-Presse Polska. Zastąpiła Marcina Hutnika. Nowa szefowa działu sprzedaży z wydawnictwem związana jest od kilku miesięcy. Do tej pory zajmowała się negocjacją kontraktów reklamowych dotyczących sprzedaży online na bieżący rok. Kuzdak ma wieloletnie doświadczenie w branży internetowej. Poprzednio była m.in. prezesem Agito (należącego do Grupy Allegro) oraz prezesem zarządu Bankiera. W latach 2011-2012 jako dyrektor zarządzający nadzorowała pracę operatora płatności internetowych PayU SA.

Jej dotychczasowe doświadczenie ma pomóc w realizacji planów wydawnictwa, które zakładają wyraźny wzrost przychodów z reklam internetowych oraz eventów. Przypomnijmy, że w listopadzie ub.r. Motor-Presse Polska odkupiło od Grupy Allegro serwis motoryzacyjny Mojeauto.pl. W portfolio spółki są m.in.: "Men's Health", "Women's Health", "Runner's", "Auto Motor i Sport" oraz "Motocykl".

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,