M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowa odsłona kampanii Generali z Adamem Małyszem

Maciej Burlikowski | 9 stycznia 2014, 06:00

Kampania ma charakter zarówno wizerunkowy, jak i produktowy - wspiera sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych.

Grupa ubezpieczeniowa Generali Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem ”Generali - na dobre i złe. Na wszelki wypadek” w telewizji i w internecie. Kampania, która potrwa miesiąc, ma kreować wizerunek Generali jako firmy, na którą zawsze można liczyć, oraz promować oferty ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych.

W kreacji wykorzystano wizerunek Adama Małysza, byłego skoczka, a obecnie kierowcy rajdowego, z którym Generali jako sponsor i ubezpieczyciel współpracuje już od blisko 10 lat. Spot reklamowy pokazuje Adama Małysza w kontekście niebezpiecznych wydarzeń związanych z jego rajdową pasją, ale zawsze - niezależnie od napotkanych trudności - przekonanego, że może liczyć na wsparcie swojego zaufanego ubezpieczyciela. Ubezpieczyciel podkreśla, że wybór terminu kampanii nie był przypadkowy - start Małysza w styczniowym Rajdzie Dakar 2014 wzbudza wielkie emocje wśród rzeszy jego fanów.

Kreację spotu reklamowego opracowała agencja Grey Group. Kampanię telewizyjną zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD, a kampanię internetową zrealizowała agencja Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , , , ,