Kraj

Nowa, oryginalna makieta "Samego zdrowia"

Lutowy numer miesięcznika "Samo zdrowie" (Hachette Filipacchi Polska) podsumowuje zmiany, jakie od połowy ub.r. dokonywały się w piśmie systematycznie. Najpierw...

Lutowy numer miesięcznika “Samo zdrowie” (Hachette Filipacchi Polska) podsumowuje zmiany, jakie od połowy ub.r. dokonywały się w piśmie systematycznie. Najpierw magazyn, pod kierunkiem naczelnej Xeni Kolińskiej, zajął się dokładnym uściśleniem tematyki i wykształceniem sposobu konstruowania tekstów, teraz przyszedł czas na dopracowanie makiety. Zasadniczą rolę w “wizualnej komunikacji” Đ jak nazywa naczelna przeprowadzone zmiany, odgrywają m.in. duże zdjęcia własne (albo przetwarzane agencyjne), liczby jako elementy graficzne i porządkujące, pionowe podziały na niektórych stronach, wyróżniająca jasna, pastelowa kolorystyka. “Samo zdrowie” dąży do tego, by być pismem szybko rozpoznawalnym i zapamiętywanym. Od marca wprowadza nową rubrykę Đ obyczaje. Do wydania marcowego dołączy miniksiążeczkę o masażu erotycznym. Według dostępnych danych ZKDP, w III kwartale ’99 z nakładu 135 Đ 140 tys. egz. sprzedawało się ok. 75 tys. egz. (KP)