Zagranica

"Marie Claire" uczy czytelniczki kochać swoje ciało

Wystartowała akcja edukacyjna skierowana do młodych kobiet - gazeta "Marie Claire" edukuje w Australii.

"Marie Claire" uczy czytelniczki kochać swoje ciało
Magazyn dla kobiet “Marie Claire” w Australii uczy młode kobiety kochać swoje ciało od najmłodszych lat. Kampania jest realizowana we współpracy z sześcioma agencjami reklamowymi. Działanie ma na celu niesienie pomocy młodym kobietom w budowaniu ich poczucia własnej wartości. Kampania kładzie nacisk na edukację młodych kobiet w okresie dojrzewania, czyli w momencie kiedy często czują się mało atrakcyjne.
W działania edukacyjne zaangażowane są agencje: Ogilvy One, Publicis Mojo, M&C Saatchi Australia, Airbone, Whybin’TBA i DDB Group Sydney. Każda z agencji na potrzeby działań produkuje własne zdjęcia lub plakaty. W większości komunikaty zachęcają do dzielenia się swoimi zdjęciami w mediach społecznościowych.

(Popsop)