Kraj

Linea zmienia się w Unique One

"Znamy się na ludziach" - to claim kampanii teaserowej oraz nowa strategia agencji Unique One.

Linea zmienia się w Unique One
Linea Recta Polska po 13 latach obecności na polskim rynku zmienia nazwę na Unique One. Za proces rebrandingu w agencji odpowiada Łukasz Janowski, managing director Linea Recta.

To nie jedyna zmiana, do nowej grupy Unique dołączy agencja interaktywna Unique Digital, która nawiązała współpracę strategiczną z agencją interaktywną E_misja Interactive 360 oraz agencją social media i marketingu rekomendacji 6ix WoMM & Social Media. – Zakładamy, że tym, czego dziś potrzebuje marketer, jest synergiczna obsługa we wszystkich istotnych kanałach komunikacji: od półki po media interaktywne. Takie spojrzenie jest filarem decyzji o naszej kooperacji i wspólnym budowaniu rozwiązań dla klientów – mówi Michał Siejak, zarządzający E_misja Interactive 360 i 6ix Womm & Social Media.

Do wiodących klientów agencji należą: Nestle Polska, Grupa Metro, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Lotos Oil, Premio i L’Oreal.