Kraj

Rainbow Tours kusi możliwością zmiany terminu wycieczki. Bezpłatnie.

Oferta dotyczy wycieczek zarezerwowanych do końca stycznia. Warunkiem jest wpłata 20 proc. zaliczki.

Rainbow Tours kusi możliwością zmiany terminu wycieczki. Bezpłatnie.
Biuro podróży Rainbow Tours rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę ”Zmiana terminu gratis”. Klienci, którzy do końca stycznia br. wybiorą wycieczkę na lato z katalogu touroperatora i wpłacą 20 proc. zaliczki, będą mogli zmienić termin wycieczki bezpłatnie. Muszą to jednak zrobić najpóźniej miesiąc przed wyjazdem. Rainbow dodatkowo kusi rabatami do 28 proc. od cen katalogowych w styczniu.

Oprócz zmiany terminu wyjazdu biuro podróży oferuje także gwarancję niezmiennej ceny – jest ona dodatkowo płatna (od 15 do 99 zł od osoby, w zależności od wycieczki) oraz gwarancję zwrotu kosztów, jeśli klient zrezygnuje z wyjazdu (płatna – 3 proc. ceny wycieczki).  

Kampania obejmuje zasięgiem telewizję, internet, radio, OOH, materiały BTL w salonach Rainbow Tours oraz w sieci sprzedaży na terenie całego kraju. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.

Strategię komunikacji Rainbow Tours oraz kreację dla wszystkich kanałów komunikacji przygotowała agencja Fat Baby. Media zaplanował i zakupił dom mediowy BiFri.