Microsoft przegląda oferty globalnych agencji. W przetargu są m.in. Crispin Porter & Bogusky, Wunderman i UM Interpublic.
Crispin Porter & Bogusky jest jedną z wiodących agencji kreatywnych Microsoftu na całym świecie – stworzyła m.in. kampanię “I am PC”, która odnosiła znaczne sukcesy od 2008 r. Agencja jest również odpowiedzialna za rozwój projektu reklamy Windows Phone w Wielkiej Brytanii i promocji Xboksa w Europie.
Z agencją WPP Wunderman Microsoft pracuje projektowo, w zeszłym roku szczególnie przy promocji Xboksa w regionie EMEA. Na liście współpracowników znajdują się również agencje Razorfish Publicis Groupe, podczas gdy w Wielkiej Brytanii cyfrowo obsługuje firmę Beattie McGuinness Bungay.
Obecnie większość globalnego budżetu mediowego spoczywa w rękach UM Interpublic, podczas gdy na największym rynku Microsoftu, w USA, firma najściślej współpracuje ze Starcom MediaVest Group.
(Brand Republic)