W aktualnej kampanii zimowej swojego flagowego napoju Coca-Cola wraca do konceptu kampanii z udziałem polarnych niedźwiadków. Głównym komunikatem jest dzielenie się radością, tym razem w kręgu rodziny. Cola-Cola przekonuje, że najpiękniejsze chwile w życiu to te, które możemy spędzić z naszymi bliskimi.
Za kreację i realizację filmów promocyjnych odpowiada agencja Wieden & Kennedy z Portland, a za adaptację na rynek niemiecki – Ogilvy & Mather w Berlinie. 25-sekundowy spot będzie można oglądać w telewizji i internecie. Dodatkowo w niektórych kanałach telewizji internetowej pojawi się specjalna wersja spotu wykorzystującego piosenkę Helen Shapiro z 1961 r.
Kampania będzie również obecna na nośnikach OOH oraz wspierana działaniami o charakterze PR. W punktach sprzedaży akcję wzmocnią materiały POS, do wielopaków Coca-Coli będą dodawane pluszowe niedźwiadki. Misie są integralną częścią działań promocyjnych podejmowanych przez marketera zimą od 1922 r.
(Horizont)