Kraj

DDB Warszawa autorem nowego spotu dla Liptona

Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUxRR43eJaL0%22%7D
W mediach wystartowała nowa kampania wizerunkowa herbaty Lipton Yellow Label, komunikowana pod hasłem “Lipton, łyk optymizmu”. Kampania oparta jest na komunikacie mówiącym, że herbata Lipton rozjaśnia każdy dzień i pozwala czerpać radość z prostych przyjemności.

Autorem 30-sekundowego spotu jest agencja DDB Warszawa. Film wyreżyserował Paweł Borowski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny CutCut. Media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction. Spot adaptowany jest na rynki europejskie (m.in. Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Mołdawia). W wybranych krajach pojawią się również materiały in-store.