Kraj

Murator repozycjonuje kolejny tytuł wnętrzarski

Po "M jak Mieszkanie" teraz wydawca zmienia pozycjonowanie kolejnego tytułu wnętrzarskiego.

Wydawnictwo Murator wprowadza zmiany w magazynie “Dobre Wnętrze”. Celem wydawcy jest wzmocnienie jego charakteru jako luksusowego tytułu. Lutowy numer “Dobrego Wnętrza” ukaże się z lepszą okładką. W projekcie okładki tego numeru zastosowano kilka rodzajów uszlachetnień podwyższających jakość. Zestawiono ze sobą dodatkowe kolory: pantone metaliczny z pantone fosforyzującym dodatkowo pokrytym wybiórczo lakierem UV. Pozwoliło to na osiągnięcie efektu pogłębienia tła zdjęcia i uwydatniło kontrast. Autorem projektu nowej okładki “Dobrego Wnętrza” jest Kamil Kontek. Cena magazynu pozostaje bez zmian, na poziomie 11,99 zł.

Przypomnijmy, że niedawno Murator wprowadził zmiany w magazynie “M jak Mieszkanie”, które od lutowego numeru ma nową okładkę oraz odświeżone logo. Poradnik ma być mieć bardziej lifestyle’owy charakter i bardziej ekskluzywny wygląd.