Kraj

POT promuje wypoczynek w kraju

Nie alternatywa dla wakacyjnych wycieczek zagranicznych, ale zachęta do wyjazdów w trakcie roku.

POT promuje wypoczynek w kraju
Polska Organizacja Turystyczna (POT) rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem ”Bajkowy urlop w Polsce”. Na 184 tablicach reklamowych w największych polskich miastach (w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, we Wrocławiu, w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Poznaniu, Opolu) zawisły reklamy z linią kreatywną po raz pierwszy wypracowaną przez POT wspólnie z regionami. I tak atrakcje turystyczne kujawsko-pomorskiego będą prezentowane w Gdyni i Warszawie; lubelskiego we Wrocławiu, w Łodzi i Warszawie; opolskiego w Krakowie, Warszawie i Katowicach; podlaskiego w Bydgoszczy, Gdyni i Warszawie; śląskiego w Krakowie, Łodzi i Warszawie; świętokrzyskiego w Łodzi i Warszawie; warmińsko-mazurskiego w Gdańsku, Gdyni i Bydgoszczy; wielkopolskiego w Warszawie, Katowicach, Bydgoszczy oraz Opolu, a zachodniopomorskiego w Warszawie i Poznaniu.

Przywołanie skojarzeń ze świata baśni i marzeń to zachęta do podróżowania po Polsce – kraju, w którym wszystko jest możliwe, bo wszystko, co ją tworzyło i tworzy, jest unikatowe i inspirujące. Jak wyjaśniają autorzy projektu, kampania ma nie być konkurencyjną propozycją dla turystyki zagranicznej, wybieranej przez Polaków, tak chętnie, m.in. ze względu na klimat, lecz zachętą do wycieczek po kraju w trakcie całego roku.

Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa BBDO, a planowaniem i zakupem powierzchni reklamowej zajął się dom mediowy Media Group.

Kampania zaplanowana jest do końca stycznia.