Kraj

OMD Poland reaktywowało spółkę Polskie Media, trzeci dom mediowy w strukturze OMD

Marek Wochna na stanowisku group account directora tworzy struktury i organizuje działalność nowego domu mediowego w obrębie OMD Poland. Nowy...

Marek Wochna na stanowisku group account directora tworzy struktury i organizuje działalność nowego domu mediowego w obrębie OMD Poland. Nowy dom mediowy będzie miał własną osobowość prawną. W tym celu reaktywowano spółkę Polskie Media, która należała kiedyś do agencji reklamowej Corporate Profiles, a następnie po połączeniu tej agencji z agencją DDB została przejęta przez dom mediowy Optimum Media, przekształcony następnie w OMD Poland. Obecnie 100 proc. udziałów w spółce Polskie Media należy do OMD Poland. “Trzeci dom mediowy ma zaspokoić potrzeby klientów, którzy szukają serwisu innego, niż dostarczają obecnie Optimum Media OMD oraz Brand & Media OMD” – powiedział Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland. Nazwa handlowa nowej struktury nie jest jeszcze znana. Zostanie ujawniona we wrześniu br. Firma, którą kieruje Wochna, przygotowuje ofertę skierowaną do klientów chcących w standardowy i niestandardowy sposób komunikować się za pomocą telewizji. (PR)