Kraj

Polskie Składy Budowlane rozpoczynają kampanię [wideo]

Za planowanie i zakup mediów odpowiada IQ Media, za kreację Studio ARRM.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FxKU06g_OIlU%3Fhl%3Dpl_PL%26version%3D3%26rel%3D0%22%7D
15 stycznia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej grupy Polskie Składy Budowlane, która w portfolio posiada m.in.: PSB – Mrówka, PSB – Profi.

Kampania skierowana jest do potencjalnych inwestorów. Działania są prowadzone w TV.

Kampania potrwa do końca lutego br.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy IQ Media, za kreację agencja Studio ARRM.