Zagranica

Scarlett Johansson "przygazuje" na SuperBowl

Aktorka zostanie twarzą kampanii SodaStream.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQmPhuY7ghrU%22%7D
SodaStream, producent urządzeń służących do tworzenia wody sodowej, chce ruszyć z intensywną kampanią marketingową w tym roku podczas finału SuperBowl. 

Firma z Izraela zaprosiła do współpracy Scarlett Johansson, znaną amerykańską aktorkę, która została międzynarodową ambasadorką marki. Jeszcze przed SuperBowl firma emituje w Niemczech i w Austrii spoty reklamowe z poprzednich kampanii. 
 
Johansson pojawi się w kampanii po raz pierwszy 2 lutego. Do pracy nad spotem firma zaprosiła Aleksa Bogusky’ego i Davida Littlejohna. Producent maszyn chwali się wielkimi sukcesami sprzedażowymi szczególnie w krajach niemieckojęzycznych. W trzecim kwartale 2013 r. sprzedaż firmy w Europie Zachodniej wzrosła o 43 proc., do 75,5 mln dol.

(Horizont)