Kraj

Dr.Oetker osładza chwile

Wystartowała kampania promująca błyskawiczne słodkie przekąski marki Słodka Chwila.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAVY_BdXezlw%22%7D
Dr.Oetker wystartował z działaniami dla marki Słodka Chwila: kisielów, kaszy manny i budyniu.
 

Kampania promocyjna Słodkiej Chwili trwa od 10 stycznia do końca marca br. Spoty autorstwa  agencji reklamowej Lumberjacker można obejrzeć w telewizji (TVN, TVN7, a także w stacjach tematycznych), w internecie: w kanałach VoD, TVN Player, a także w kanale YouTube i w sieci kin Cinema City.
Za zakup mediów na potrzeby działań promocyjnych odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.