M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ostateczna cena Socializera będzie znana w 2017 r.

Maciej Florek | 20 stycznia 2014, 06:00

Jeśli agencja do tego czasu spełni wszystkie wymogi biznesowe, wtedy Dentsu może za nią zapłacić ponad 87 mln zł.

Dentsu Aegis Network Ltd. i Socializer SA podpisały umowę, której wynikiem jest przejęcie 95,6 proc. udziałów w grupie Socializer. W rezultacie transakcji grupa Socializer stanie się częścią holdingu reklamowego Dentsu Aegis Network w Polsce, w której skład wchodzi obecnie sześć podmiotów: domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja komunikacji OOH Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, Amnet zajmujący się RTB/programmatic buyingiem oraz agencja komunikacji reklamowej Isobar (wcześniej znana jako Hypermedia Isobar). Umowami został objęty pakiet akcji, który został oszacowany na minimalną kwotę 26,3 mln zł. Dokładna cena sprzedaży akcji będzie znana w 2017 r. Jeśli grupa Socializer spełni wymogi biznesowe, wtedy Dentsu może za nią zapłacić ponad 87 mln zł.

Na skutek akwizycji Łukasz Misiukanis jako vice-president Isobar w Polsce pokieruje departamentem media & social, powstałym w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i działu mediów w lokalnym oddziale Isobar.

Integracja zakłada pełne połączenie struktur w ramach marki Isobar oraz pozostawienie wydzielonych submarek: Hypermedia - odpowiadającej za technologię i produkcję, oraz Lubię To - niezależnej agencji social media. Pozostałe marki będą funkcjonować pod wspólnym szyldem Isobar, którym w Polsce kieruje Krzysztof Andrzejczak, president/managing director Isobar w Polsce. Okres integracji spółek w ramach Isobar w Polsce potrwa do połowy 2014 r. 

- Z Socializerem łączy nas podobna kultura organizacyjna, pasja pracowników, wspólna wizja rozwoju rynku, podejście do budowania dialogu z konsumentami z wykorzystaniem cyfrowych mediów. Po połączeniu będziemy stanowić zespół ponad 350 specjalistów zajmujących się komunikacją reklamową, stając się jedną z najbardziej doświadczonych i największych agencji typu full service w regionie - komentuje Krzysztof Andrzejczak.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,