Zagranica

Schwartz wygrywa symfonię smaku

Firma wystartowała z synestezyjną kampanią promocyjną swoich produktów do gotowania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBJ0RFDHb_xI%22%7D
Schwartz wystartował z działaniami promocyjnymi dla swojej flagowej marki. W minutowym spocie, który prezentuje powolne przyrządzanie potrawy, wyeksponowane są kolory i aromaty. Za produkcję spotu “The Sound of Taste” odpowiada Grey London. Główną koncepcją kreatywną jest zestawienie idei kolorów i aromatów z symfonią, kompozycją muzyczną.

Jak przekonuje agencja, do eksperymentu wizualnego, jaki zastosowano w spocie, zostało wykorzystanych kilka ton czarnego pieprzu, kardamonu, kurkumy, kolendry, papryki, imbiru i innych intensywnych przypraw, których kolor ma przełożenie na jakość obrazu.
Muzyka została skomponowana przez producenta i DJ-a MJ Cole’a.

(Popsop)