M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Schwartz wygrywa symfonię smaku

( red. ) | 20 stycznia 2014, 06:00

Firma wystartowała z synestezyjną kampanią promocyjną swoich produktów do gotowania.

Schwartz wystartował z działaniami promocyjnymi dla swojej flagowej marki. W minutowym spocie, który prezentuje powolne przyrządzanie potrawy, wyeksponowane są kolory i aromaty. Za produkcję spotu "The Sound of Taste" odpowiada Grey London. Główną koncepcją kreatywną jest zestawienie idei kolorów i aromatów z symfonią, kompozycją muzyczną.

Jak przekonuje agencja, do eksperymentu wizualnego, jaki zastosowano w spocie, zostało wykorzystanych kilka ton czarnego pieprzu, kardamonu, kurkumy, kolendry, papryki, imbiru i innych intensywnych przypraw, których kolor ma przełożenie na jakość obrazu.
Muzyka została skomponowana przez producenta i DJ-a MJ Cole'a.

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: ,