W ubiegłym tygodniu ruszyła pierwsza w tym roku kampania promocyjna Frosty wspierająca sprzedaż flagowych produktów firmy – Złotych Paluszków Rybnych i gamy szpinaków. To kolejna już odsłona reklamy z hasłem przewodnim “100 proc. naturalnego smaku”, które ma podkreślać naturalność produktów – zdaniem producenta bez wzmacniaczy, barwników czy dodatkowych aromatów w składzie.
Nowa odsłona kampanii nawiązuje do wcześniejszych działań promocyjnych marki. Jej bohaterem ponownie został Piotr z Frosty. W rozmowie telefonicznej w spocie reklamowym Złotych Paluszków Rybnych i szpinaków prezentuje politykę marki gwarantującą najwyższą jakość.
15- i 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych – TVN, TVN Style, TVN24 i National Geographic. Konsumenci będą mogli je oglądać do 24 lutego. Kampania internetowa natomiast, trwająca od 20 stycznia do 9 marca br., obejmie największe portale internetowe, m.in. Onet.pl i Wp.pl, serwisy tematyczne (Polki.pl, Ugotuj.to, Kobieta.gazeta.pl) oraz YouTube i serwisy VoD. Wykorzystano w niej rich media, a także statyczne bannery i działania w mediach społecznościowych.
Za kreację kampanii odpowiedzialne są agencje GoldenSubmarine oraz Graf, a za zakup mediów – dom mediowy OMD.