Kraj

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDi5gt0T0jik%22%7D
W ubiegłym tygodniu ruszyła pierwsza w tym roku kampania promocyjna Frosty wspierająca sprzedaż flagowych produktów firmy – Złotych Paluszków Rybnych i gamy szpinaków. To kolejna już odsłona reklamy z hasłem przewodnim “100 proc. naturalnego smaku”, które ma podkreślać naturalność produktów – zdaniem producenta bez wzmacniaczy, barwników czy dodatkowych aromatów w składzie.

Nowa odsłona kampanii nawiązuje do wcześniejszych działań promocyjnych marki. Jej bohaterem ponownie został Piotr z Frosty. W rozmowie telefonicznej w spocie reklamowym Złotych Paluszków Rybnych i szpinaków prezentuje politykę marki gwarantującą najwyższą jakość.
15- i 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych – TVN, TVN Style, TVN24 i National Geographic. Konsumenci będą mogli je oglądać do 24 lutego. Kampania internetowa natomiast, trwająca od 20 stycznia do 9 marca br., obejmie największe portale internetowe, m.in. Onet.pl i Wp.pl, serwisy tematyczne (Polki.pl, Ugotuj.to, Kobieta.gazeta.pl) oraz YouTube i serwisy VoD. Wykorzystano w niej rich media, a także statyczne bannery i działania w mediach społecznościowych.

Za kreację kampanii odpowiedzialne są agencje GoldenSubmarine oraz Graf, a za zakup mediów – dom mediowy OMD.