M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frosta z pierwszą kampanią w tym roku

Katarzyna Woźniak | 20 stycznia 2014, 06:00

Marketer kontynuuje przekaz o naturalności.

W ubiegłym tygodniu ruszyła pierwsza w tym roku kampania promocyjna Frosty wspierająca sprzedaż flagowych produktów firmy - Złotych Paluszków Rybnych i gamy szpinaków. To kolejna już odsłona reklamy z hasłem przewodnim "100 proc. naturalnego smaku", które ma podkreślać naturalność produktów - zdaniem producenta bez wzmacniaczy, barwników czy dodatkowych aromatów w składzie.

Nowa odsłona kampanii nawiązuje do wcześniejszych działań promocyjnych marki. Jej bohaterem ponownie został Piotr z Frosty. W rozmowie telefonicznej w spocie reklamowym Złotych Paluszków Rybnych i szpinaków prezentuje politykę marki gwarantującą najwyższą jakość.
15- i 30-sekundowe spoty reklamowe będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych - TVN, TVN Style, TVN24 i National Geographic. Konsumenci będą mogli je oglądać do 24 lutego. Kampania internetowa natomiast, trwająca od 20 stycznia do 9 marca br., obejmie największe portale internetowe, m.in. Onet.pl i Wp.pl, serwisy tematyczne (Polki.pl, Ugotuj.to, Kobieta.gazeta.pl) oraz YouTube i serwisy VoD. Wykorzystano w niej rich media, a także statyczne bannery i działania w mediach społecznościowych.

Za kreację kampanii odpowiedzialne są agencje GoldenSubmarine oraz Graf, a za zakup mediów - dom mediowy OMD.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,