M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Adam Marzec i Tytus Klepacz w nowej roli w 180heartbeats + Jung v. Matt

Tomasz Wygnański | 20 stycznia 2014, 06:00

Jako associate creative directorzy będą kierować teamami kreatywnymi i wspierać relacje z klientami.

Adam Marzec i Tytus Klepacz awansowali na stanowiska associate creative directorzy. Są związani ze 180heartbeats od sierpnia 2012 r. Jako concept directorzy agencji pracowali dla takich marek jak Nivea, Dakea, Tiger (Maspex), Unilever, Triumph, PGE Polska Grupa Energetyczna, Google, ING Aleo. Są też autorami koncepcji kreatywnej projektu Rak’n’Roll Records.
Adam Marzec i Tytus Klepacz spotkali się na studiach dziennikarskich na Uniwersytecie Jagiellońskim. Szybko zaczęli pracować jako team kreatywny. Doświadczenie zdobywali m.in. w TBWA, S4, Change Integrated, Euro RSCG. Razem sięgali po takie nagrody jak D&AD, One Show, ADC*E, KTR, reprezentowali też Polskę w międzynarodowych konkursach dla młodych kreatywnych: Cannes Young Lions, Eurobest Young Creatives. Ich zawodowa współpraca trwa już ponad siedem lat.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,