Unilever Polska SA, producent m.in. serków do smarowania pieczywa Rama Creme Bonjour, poszerza tę linię produktową, wprowadzając do sprzedaży nowy wariant – serki o smaku szynki. Do tej pory ta linia składała się z ośmiu wariantów: łagodny, z papryką, z czosnkiem i cebulą, z ogórkami, z ziołami, z pomidorami i bazylią i z chrzanem (sugerowana cena serków Rama wynosi 3,29 zł). Obecnie Unilever prowadzi kampanię ATL-ową (obejmującą telewizję, prasę i outdoor) innego produktu pod marką Rama – nowej linii produktowej Rama Cremefine (śmietany do zup, sosów oraz do deserów z dodatkiem oleju roślinnego). Kampanię przygotowały: agencja Lowe GGK i dom mediowy Initiative Warszawa (szerzej na ten temat pisaliśmy w DS “MMP” 7 lipca br.) – te same agencje zajmowały się kampaniami Ramy Creme Bonjour. (MB)