Kraj

Unilever poszerza linię serków Rama Creme Bonjour

Unilever Polska SA, producent m.in. serków do smarowania pieczywa Rama Creme Bonjour, poszerza tę linię produktową, wprowadzając do sprzedaży nowy...

Unilever Polska SA, producent m.in. serków do smarowania pieczywa Rama Creme Bonjour, poszerza tę linię produktową, wprowadzając do sprzedaży nowy wariant – serki o smaku szynki. Do tej pory ta linia składała się z ośmiu wariantów: łagodny, z papryką, z czosnkiem i cebulą, z ogórkami, z ziołami, z pomidorami i bazylią i z chrzanem (sugerowana cena serków Rama wynosi 3,29 zł). Obecnie Unilever prowadzi kampanię ATL-ową (obejmującą telewizję, prasę i outdoor) innego produktu pod marką Rama – nowej linii produktowej Rama Cremefine (śmietany do zup, sosów oraz do deserów z dodatkiem oleju roślinnego). Kampanię przygotowały: agencja Lowe GGK i dom mediowy Initiative Warszawa (szerzej na ten temat pisaliśmy w DS “MMP” 7 lipca br.) – te same agencje zajmowały się kampaniami Ramy Creme Bonjour. (MB)