M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W niemieckim Lidlu nie kupimy już Coca-Coli

Katarzyna Woźniak | 22 stycznia 2014, 06:00

W Polsce z koncernem Coca-Cola Lidl pracuje przy pojedynczych ofertach.

Jak poinformował wczoraj dziennik "Rzeczpospolita", w ponad 3 tys. niemieckich sklepów sieci Lidl już wkrótce nie będzie można kupić flagowego napoju firmy Coca-Coli, a także brandów Sprite i Fanta. Według niemieckich mediów sieć i marketera poróżniły wizje marketingowej i finansowej współpracy (cola jest za droga, a strategią obniżenia cen bardziej zainteresowana jest firma PepsiCo). Niemiecki Lidl stawia teraz na brandy własne, jak np. Freeway. 
Patrycja Kamińska z biura prasowego Lidla w Polsce poinformowała, że w ofercie na stałe Lidl ma brandy PepsiCo: Pepsi, 7Up i Mirindę. Jeśli chodzi o brandy należące do Coca-Coli, pojawiają się one okresowo w ofertach dyskontu, nie występują natomiast w stałym asortymencie.    

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,