M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska ostrzegają przed współpracą z "Życiem"

Serwis Dzienny | 20 lipca 2004, 00:00

Firmy Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska zamierzają wystosować oświadczenie, w którym chcą poinformować opinię publiczną...

Firmy Cityboard Media, Clear Channel Poland, Phoenix Media i Impression Polska zamierzają wystosować oświadczenie, w którym chcą poinformować opinię publiczną o warunkach współpracy z Domem Wydawniczym "Życie", wydawcą dziennika "Życie". List prawdopodobnie zostanie rozesłany dzisiaj. Zdaniem przestawicieli tych firm wydawca nie zapłacił za przeprowadzenie poprzedniej kampanii reklamowej "Życia", która ruszyła na początku tego roku. Jak powiedział Marcin Donimirski, prezes Domu Wydawniczego "Życie", od momentu objęcia przez niego funkcji prezesa (to jest od czerwca br. - przyp. red.) żadna z firm nie kontaktowała się z nim w tej sprawie. "Jestem gotowy do rozmów" - deklaruje Donimirski. Obecnie wydawca gazety prowadzi przetarg na obsługę reklamową jesiennej kampanii "Życia". Do udziału zaproszono 13 agencji, m.in.: DougFaberFamily, Demo Effective Launching, Brain, Wizard i Soda Advertising. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,