Maxwell House z portfolio Mondelez Polska zamknie polski fanpage w Facebooku. Fani zostali poproszeni o korzystanie ze strony międzynarodowej, ale według naszej informacji nie będzie ona miała polskiej wersji językowej.Obecnie polski fanpage ma prawie 80 tys. fanów.
Maxwell House w 2010 r. przeszedł relaunch i swoją komunikację zaczął kierować do młodych wielkomiejskich konsumentów. Wówczas pojawiła się nowa platforma komunikacyjna “Z Tobą bez przerwy”. W projekcie tym wielką rolę odegrał Facebook. Marka zasłynęła rozdaniem 20 tys. kubków termicznych w zamian za polubienie strony i pozostawienie swoich danych. W ciągu kilku dni strona pozyskała kilkadziesiąt tysięcy fanów. Była to jedna z pierwszych tego rodzaju akcji na naszym rynku.
Maxwell House współpracuje z agencją Tequila Polska, która także prowadziła fanpage.
Do chwili zamknięcia tego wydania MMP24 przedstawiciele Mondelez Polska nie odpowiedzieli na nasze pytania związane z obecnością Maxwell House w Facebooku.