M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bąbelki Milki z promocją 360 stopni

Katarzyna Woźniak | 23 stycznia 2014, 06:00

Mondelez wchodzi w nowy rok z intensywnym wsparciem swojego czekoladowego brandu.

Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej innowacyjną linię czekolad Milka Bubbly w nietypowej formie bąbelków. Działania promocyjne wokół nowego produktu z portfolio Mondelez Polska SA obejmują także media społecznościowe, outdoor oraz wsparcie w punktach sprzedaży. Celem kampanii kontynuującej kierunek "Śmiało, bądźmy delikatni" jest podkreślenie walorów nowego wariantu 
i zaangażowanie konsumentów.
Nowość Milki to czekolada napowietrzana - jest promowana poprzez zintegrowaną kampanię prowadzoną 
we wszystkich kanałach komunikacji, niestandardowe aktywności w mediach społecznościowych, a także silne wsparcie sprzedażowe nowego produktu.

Nowy 30-sekundowy spot można obejrzeć 
od 16 stycznia br. we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVP oraz stacje niszowe).
Wsparciem promocji wokół nowego produktu jest teaserowa kampania outdoorowa z pytaniem: Czy tabliczka musi być w kostkach? Odpowiedź w postaci billboardów prezentujących nową, bąbelkową Milkę Bubbly pojawi się w całej Polsce w drugiej połowie stycznia.
Kampania prowadzona jest również na platformie społecznościowej Facebook. Sympatycy Milki jako pierwsi mieli już okazję obejrzeć spot telewizyjny, zdecydowali także, w których miastach odbędzie się sampling czekolady.
Do końca lutego zostały zaplanowane akcje promocyjne w sklepach. 
W wybranych placówkach w kanale tradycyjnym przy zakupie produktów Milka za minimum 15 zł w styczniu będzie można otrzymać dodatkową tabliczkę Milki Bubbly, a w lutym jojo z limitowanej serii Milka Bubbly.
Natomiast konsumenci, którzy tegoroczne ferie spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria 
w Ustroniu i zawody "Fioletowy koniec zimy z Milką" zaplanowane na 1 marca br.
Za kreację i realizację działań na potrzeby promocji odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi Polska, IQ Marketing oraz Next. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat, spot wyprodukował dom produkcyjny Passion Raw, a działania PR prowadzi RC2.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,