M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ford rozpoczął kampanię sprzedażową

Maciej Florek | 23 stycznia 2014, 06:00

Działania reklamowe skierowane są do przedsiębiorców zainteresowanych kupnem auta z pełnym odliczeniem VAT.

Ford pod hasłem "Czysta decyzja. Szybki zysk” realizuje najnowszą kampanię sprzedażową, wspierającą sprzedaż samochodów z pełnym odliczeniem podatku VAT. Działania skierowane do przedsiębiorców realizowane są w radiu i internecie.

Spoty radiowe emitowane będą na antenach ogólnopolskich stacji radiowych. Kampania online obejmuje emisję bannerów na portalach informacyjno-biznesowych oraz w serwisach skierowanych do przedsiębiorców zainteresowanych zakupem samochodu z pełnym odliczeniem podatku VAT. W działaniach online wykorzystano narzędzie Xaxis (w ramach działań audience targeting) oraz ofertę efektywnościową Quismy. Jednym z elementów projektu jest również kampania mailingowa.

Za adaptację kreacji offline odpowiada Ogilvy & Mather Advertising, za adaptację onlinie - Wunderman. Media zaplanował i kupił Mindshare Polska.

Czytaj więcej na temat: , , ,