M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PepsiCo zmienia pozycjonowanie Star Chips

Joanna Dziwisińska | 24 stycznia 2014, 06:00

Marka z portfolio grupy PepsiCo rozszerza swoją ofertę i zmienia pozycjonowanie. Została "Gwiazdą".

Marka z portfolio PepsiCo rozszerza swoją ofertę i zmienia pozycjonowanie. Efektem tego jest przyjęcie skróconej nazwy Star (dotychczas Star Chips). Zmianom towarzyszy kampania reklamowa prowadzona pod hasłem „Przekąski Star. Gwiazdy wieczoru”. 

W ofercie Star znalazły się nie tylko chipsy, ale także m.in. chrupki kukurydziane, paluszki, prażynki i popcorn, czyli przekąski adresowane do zróżnicowanego grona odbiorców (nie tylko nastolatków). Poszerzenie grupy docelowej i dookreślenie okazji konsumpcji to kluczowe elementy nowej strategii marki.

W związku ze zmianą pozycjonowania wprowadzono nie tylko skróconą nazwę, ale także nowe wzory opakowań i identyfikację wizualną marki, opartą na motywach typowych dla świata popkultury i rozrywki, zarazem nawiązujące do nazwy i hasła reklamowego. Jej elementy to: złota gwiazda, ciemnoniebieskie tło, motyw reflektorów scenicznych i neonowe liternictwo.

Kampania reklamowa obejmuje telewizję (spot 30 s), viral dostępny w kanale YouTube oraz wsparcie w punktach sprzedaży.

Za przygotowanie platformy strategicznej "Przekąski Star. Gwiazdy wieczoru”, key visual materiałów POS oraz kreację kampanii telewizyjnej odpowiada agencja BBDO Warszawa, dla której jest to nowo pozyskana marka z portfolio grupy PepsiCo. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. Identyfikację marki i grafikę opakowań opracowała agencja SiebertHead.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,