M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Almette inwestuje w owoce zimą

Katarzyna Woźniak | 27 stycznia 2014, 06:00

Hochland poszerza portfolio serów do smarowania z owocami i wprowadza kolejne warianty smakowe na rynek.

Hochland Polska po ubiegłorocznym launchu Almette z Gruszką i Jabłkiem wraz z początkiem lutego wprowadza na rynek dwa nowe owocowe smaki: Almette z Wiśnią i Żurawiną oraz  Almette z Jagodą i Maliną. To nowa linia o nazwie Almette Fruit.
Nowe owocowe smaki Almette zostaną wsparte szeroko zaplanowanymi działaniami promocyjno-marketingowymi, a wśród nich znajdą się między innymi POS-y, prasa, telewizja, kino, PR, blogi, internet, a także promocje i degustacje w punktach sprzedaży. Na razie bliższych szczegółów komunikacji marketer nie zdradza.
Za kreację i realizację kampanii dla owocowej linii Almette Fruit odpowiada agencja Grasp Group, a zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

Czytaj więcej na temat: , , ,