M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Startuje multibrandowa promocja Pepsi-Cola GB

Tomasz Wygnański | 28 stycznia 2014, 06:00

Marketer uczy konsumentów, jak mieszać napoje, zarówno w wersji z alkoholem, jak i bez niego.

Pepsi-Cola GB startuje z wielobrandowym projektem promocyjnym pod hasłem "Wymyśl swój miks". Eksponowane są w nim takie marki, jak Pepsi, 7Up, Mirinda, Mountain Dew i Rock Star. Konsumenci w specjalnej aplikacji mogą nauczyć się miksowania napojów PepsiCo. W konkursie za najciekawsze przepisy można wygrać nagrody. W całej Polsce odbywać się będą pokazy miksowania i konkursy w klubach. Za przygotowanie akcji odpowiada agencja Digital One. Projekt otrzyma też wsparcie ATL w postaci dokrętki do spotu Pepsi. Za komunikację ATL odpowiada agencja BBDO Warszawa, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD.

To już druga promocja multibrandowa Pepsi-Cola GB. Poprzedni podobny projekt odbywał się w ubiegłym roku. Od pewnego czasu marketer nie wspiera indywidualnie swoich marek poza Pepsi i Mirindą, która ma profil w Facebooku. Okazją do tego są właśnie promocje multibrandowe.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,