M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mondelez z mocnym wsparciem Tassimo od początku roku

Katarzyna Woźniak | 28 stycznia 2014, 06:00

Firma promuje mocno swój nowy produkt - wielofunkcyjny ekspres Tassimo Vivy.

Mondelez Polska (właściciel takich marek, jak Milka, Jacobs, Prince Polo i Belvita) promuje nowy ekspres Tassimo Vivy. Jak przekonuje marketer, to urządzenie, mniejsze niż kartka A4, zmieści się w każdej kuchni i pozwoli na przygotowanie kawy, czekolady lub herbaty. W ekspresie można przygotować napoje marek Jacobs, Milka, Carte Noire czy Twinings, a to wszystko za pomocą zaledwie jednego przycisku – zapewnia firma. Wprowadzeniu nowości towarzyszy szeroka kampania internetowa, która potrwa do końca lutego br.
Nowość będzie promowana poprzez różne formaty bannerowe w głównych portalach, m.in: Onet, Gazeta.pl, Ceneo. Kampania znajdzie się także w serwisach YouTube, TVN Player i Ipla.
Poza tym przez cały bieżący rok będzie trwała kampania w wyszukiwarkach internetowych.

Za kreację odpowiada agencja Hypermedia/Carat. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,