M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lanvin opowiada swoją 125-letnią historię

( red. ) | 28 stycznia 2014, 06:00

Dom mody prezentuje swoje projekty w social mediach.

Lanvin rozpoczyna rozległą kampanię w mediach cyfrowych z okazji obchodów swojego 125-lecia. Dom mody postanowił zebrać, uporządkować i zaprezentować światu swoje bogate archiwa, a także zamieścić je w social mediach, aby w ten sposób przypomnieć światu dziedzictwo swojej projektantki i założycielki marki Jeanne Lanvin.

Poszczególne projekty prezentowane są szeroko w social mediach – ułożone chronologicznie mają prezentować linię rozwoju marki. Od początku lutego ruszy specjalna strona internetowa marki, która uruchomi sekcję z obrazkami, zdjęciami, gwaszami i filmami do oglądania i udostępniania. Wycinki historii będzie można zamieszczać w Pintereście, Twitterze, Facebooku i Instagramie.

Każde ze zdjęć jest podpisane, niektóre z nich zawierają również krótkie anegdoty, przybliżające czytelnikom historię inspiracji projektantki.

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,