M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G wystartował z projektem Duracell Power Coach

Tomasz Wygnański | 29 stycznia 2014, 06:00

Konsumenci mają szansę przy wsparciu marki na realizację swoich ambitnych przedsięwzięć.

Procter & Gamble wystartował z projektem Duracell Power Coach, który wspiera markę baterii Duracell. W konkursie może wziąć udział każdy konsument, który ma jakiś cel, postanowienie, marzenie lub barierę do pokonania. Dla zwycięzców Duracell oddeleguje dedykowanego Power Coacha, np. trenera biegania, który wesprze konkursowicza w osiągnięciu wymarzonego celu.

Akcja jest realizowana i promowana wyłącznie w internecie, m.in. z pomocą multibrandowego portalu P&G EverydayMe.pl, Facebooka i YouTube. Projekt przygotowała agencja Grey Group Poland, dom mediowy MediaCom oraz czeski oddział agencji Proximity. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,