M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamila Janiszek z Ipsosa do Insight Shot

Tomasz Wygnański | 29 stycznia 2014, 06:00

Były dyrektor badań jakościowych w Ipsos Polska przechodzi do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

Kamila Janiszek dołącza do butiku jakościowego Insight Shot jako partner współzarządzający.

Insight Shot jest butikiem badawczym zarządzanym przez Marcina Klausa, który przez 10 lat zbierał doświadczenia w Millward Brown jako badacz jakościowy, realizując projekty młodzieżowe i trendsetterskie. Przez kolejne 1,5 roku pracował w Stratosferze. Założony przez niego w 2008 roku Insight Shot specjalizuje się w jakościowych badaniach rynku wspierających marketing, strategię design oraz procesy innowacji. Projekty prowadzone przez Insight Shot zaowocowały m.in. Złotym Effie 2011 dla Łomży wraz z Touch Ideas, reality show "Ekipa na swoim" dla Warki oraz europejską kampanią promującą euro "Razem zarobimy więcej" dla "The Guardian".

Kamila Janiszek przez 18 lat zarządzała polskimi i międzynarodowymi projektami badań rynku dla największych graczy z branży FMCG, telekomunikacyjnej i finansowej. Była dyrektorem badań jakościowych w Ipsosie, a wcześniej przez 10 lat prowadziła zespół badań jakościowych w IQS.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,