Zagranica

Pernod Ricard zachęca do przyrządzania koktajli w domach

Firma wprowadza na rynek łączone butelki z różnymi rodzajami alkoholi, dzięki którym można stworzyć "domową bibliotekę".

Pernod Ricard wprowadził na brytyjski i amerykański rynek “łączone” zestawy butelek do przyrządzania koktajli według własnego przepisu w domu. To część większego projektu cyfrowego, realizowanego pod nazwą Project Gutenberg.
Idea opiera się na wprowadzeniu na rynek “biblioteki alkoholi” – to zestaw pojemników o zbliżonym designie przypominającym kształtem książki, ale z kranikami. W każdym z pojemników znajduje się inna marka alkoholu z portfolio Pernod Ricard. Cały zestaw poprzez aplikację można połączyć z programem w urządzeniu mobilnym albo komputerze. Program będzie instruował, jak sporządzić domowe koktajle. Dodatkowo aplikacja oblicza, ile alkoholu zużyliśmy, przypomina nam o konieczności uzupełnienia produktu i umożliwia jego zamówienie i dostarczenie do skrzynki pocztowej w naszym domu.
Pomysł został opracowany i wprowadzony przez Grupę Pernod w związku ze strategią premiumizacji i innowacyjności. Firma testuje aktualnie program w wybranych miastach na świecie.


(Marketing Magazine)