M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Za miesiąc 2,5 mld punktów Payback wartych 25 mln zł straci ważność

Maciej Burlikowski | 30 stycznia 2014, 06:00

Część uczestników nieświadomie może stracić możliwość ich wymiany na nagrody.

 Loyalty Partner Polska, operator największego w kraju programu lojalnościowego Payback, 28 lutego br. umorzy wszystkie niewykorzystane punkty zgromadzone na kontach uczestników programu wydane w 2010 r. Wynika to z zapisów regulaminu programu - punkty starsze niż trzy lata tracą ważność.

Okazuje się, że jest ich całkiem sporo - 2,5 mld punktów. Ponieważ przy wymianie punktów na nagrody u partnerów programu większość z nich stosuje przelicznik 100 pkt = 1 zł, oznacza to, że użytkownicy mogą stracić możliwość wymiany na nagrody za łącznie 25 mln zł. W programie Payback wydano dotąd ponad 11 mln kart.

Po raz pierwszy z podobną sytuacją uczestnicy Paybacka mieli do czynienia rok temu (patrz MMP24 z 25.01.2013). Wtedy zagrożonych utratą ważności było 2,7 mld punktów. Według informacji od operatora programu w rezultacie m.in. akcji informacyjnej przeprowadzonej przez Payback przepadło tylko ok. 20 proc. z tych punktów.

W tym roku partnerzy programu, np. sklepy internetowe Smyk.com oraz  Empik.com, samodzielnie prowadzą akcję informacyjną o utracie ważności punktów w programie.

Czytaj więcej na temat: , ,