Kraj

NC+ promuje ofertę sportową

Platforma satelitarna podkreśla różnorodność transmisji sportowych w swoich kanałach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FABj2KPkb0oE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Platforma telewizji satelitarnej NC+ rozpoczyna dziś kampanię reklamową mającą podkreślać różnorodność oferty transmisji sportowych w swoich kanałach (m.in. rozgrywki Ligi Mistrzów, Ligi Europejskiej, T-Mobile Ekstraklasy oraz Velux EHF Champions League).

– Styczeń był dobrą rozgrzewką do tego, co czeka naszych widzów w najbliższych miesiącach. W kampanii skoncentrowaliśmy się na pokazaniu bogactwa i różnorodność oferty sportowej. Kibice będą mieli naprawdę w czym wybierać. Kopnięta w weekend piłka na boiskach ligowych może zostać przejęta przez szczypiornistę lub koszykarza, a do siatki trafić w połowie tygodnia podczas wieczorów z Ligą Mistrzów lub Ligą Europejską – mówi, nawiązując do kreacji spotu, Jan Wykrytowicz, dyrektor komunikacji marketingowej i badań NC+.

Reklama będzie emitowana na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym: TVP, TVP Sport, TVN, TVN24, MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central, Fox i National Geographic. Kampania w internecie obejmie najpopularniejsze portale jak: Onet, Interia, WP, Sport.pl czy Youtube i Facebook. Reklamy w prasie znajdą się m.in. w: ”Przeglądzie Sportowym”, ”Gazecie Wyborczej”, ”Four Four Two”, ”Piłce Nożnej” oraz ”Tele Tygodniu” i ”To & Owo”.

Kreacje do kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.