Platforma telewizji satelitarnej NC+ rozpoczyna dziś kampanię reklamową mającą podkreślać różnorodność oferty transmisji sportowych w swoich kanałach (m.in. rozgrywki Ligi Mistrzów, Ligi Europejskiej, T-Mobile Ekstraklasy oraz Velux EHF Champions League).
– Styczeń był dobrą rozgrzewką do tego, co czeka naszych widzów w najbliższych miesiącach. W kampanii skoncentrowaliśmy się na pokazaniu bogactwa i różnorodność oferty sportowej. Kibice będą mieli naprawdę w czym wybierać. Kopnięta w weekend piłka na boiskach ligowych może zostać przejęta przez szczypiornistę lub koszykarza, a do siatki trafić w połowie tygodnia podczas wieczorów z Ligą Mistrzów lub Ligą Europejską – mówi, nawiązując do kreacji spotu, Jan Wykrytowicz, dyrektor komunikacji marketingowej i badań NC+.
Reklama będzie emitowana na antenie kilkudziesięciu kanałów telewizyjnych, w tym: TVP, TVP Sport, TVN, TVN24, MTV Polska, Viva Polska, Comedy Central, Fox i National Geographic. Kampania w internecie obejmie najpopularniejsze portale jak: Onet, Interia, WP, Sport.pl czy Youtube i Facebook. Reklamy w prasie znajdą się m.in. w: ”Przeglądzie Sportowym”, ”Gazecie Wyborczej”, ”Four Four Two”, ”Piłce Nożnej” oraz ”Tele Tygodniu” i ”To & Owo”.
Kreacje do kampanii przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.