Virgin Active wystartowało z kampanią promującą aktywność fizyczną. Kampania toczy się głównie w mediach społecznościowych i serwisach internetowych. Działania realizowane są pod hasłem “Żyj szczęśliwie, zawsze aktywnie”.
Głównymi “bohaterami” spotu są damskie i męskie pośladki. Poszczególne kadry namawiają do wykonywania prostych ćwiczeń (w tym przypadku napinania mięśni pośladków) na co dzień przy najzwyklejszych czynnościach, np. przy zmywaniu czy podczas jazdy metrem.
50-sekundowy spot przygotowany przez agencję Karmarama został wyemitowany 31 stycznia. Przed przygotowaniem spotu firma zleciła wykonanie badań, dzięki którym podpowiada, jak aktywnie i zdrowo spędzać dzień przy niewielkim wysiłku (mycie zębów na jednej nodze pozwala spalić 80 kalorii więcej niż zwykłe szczotkowanie). Podczas codziennej jazdy do pracy i do domu komunikacją miejską Amerykanie spalają średnio ok. 324 kalorii. Wynik ten można poprawić oczywiście m.in. dzięki zaciskaniu pośladków.
(Popsop)