Zagranica

"Aktywne pupy" w kampanii Virgin Active

Firma zabawnym spotem zachęca do aktywności fizycznej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyqRoAKm5NYE%22%7D
Virgin Active wystartowało z kampanią promującą aktywność fizyczną. Kampania toczy się głównie w mediach społecznościowych i serwisach internetowych. Działania realizowane są pod hasłem “Żyj szczęśliwie, zawsze aktywnie”.

Głównymi “bohaterami” spotu są damskie i męskie pośladki. Poszczególne kadry namawiają do wykonywania prostych ćwiczeń (w tym przypadku napinania mięśni pośladków) na co dzień przy najzwyklejszych czynnościach, np. przy zmywaniu czy podczas jazdy metrem.

50-sekundowy spot przygotowany przez agencję Karmarama został wyemitowany 31 stycznia. Przed przygotowaniem spotu firma zleciła wykonanie badań, dzięki którym podpowiada, jak aktywnie i zdrowo spędzać dzień przy niewielkim wysiłku (mycie zębów na jednej nodze pozwala spalić 80 kalorii więcej niż zwykłe szczotkowanie). Podczas codziennej jazdy do pracy i do domu komunikacją miejską Amerykanie spalają średnio ok. 324 kalorii. Wynik ten można poprawić oczywiście m.in. dzięki zaciskaniu pośladków.

(Popsop)