M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kia wykorzystuje mobilny gaming

Joanna Dziwisińska | 4 lutego 2014, 06:00

Mobext jest autorem nowej akcji marketingowej producenta samochodów.

Kia startuje z kampanią reklamową najnowszego modelu Kia pro_cee'd GT. Do promocji marka Kia wykorzystała mobilny gaming – przygotowana została gra wyścigowa "GT Ride", która jest możliwa do pobrania na telefony i tablety z systemem iOS oraz Android.

W "Kia GT Ride" gracze mają możliwość tworzenia tras 3D, poruszając swoim smartfonem lub tabletem w powietrzu. Wbudowane w urządzenie czujniki śledzą ruchy użytkownika i zamieniają je w trasy z zakrętami i pętlami. W grze istnieje możliwość dzielenia się trasami ze znajomymi w Facebooku oraz stawiania im wyzwań.

Za promocję gry w Polsce odpowiada agencja mobile marketingu Mobext wchodząca w skład Havas Media Group.

Czytaj więcej na temat: , , ,