Kraj

Desperados nie chce ciszy nocnej

Marka namawia do przyłączenia się do wspólnej akcji w mediach społecznościowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHUpDNc_YAf4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Desperados, marka piwa z tequilą z portfolio Grupy Żywiec, rusza z “hałaśliwą” akcją.

Pod hasłem “Żądamy zniesienia ciszy nocnej” każdy może zgłosić swój imprezowy manifest na profilu Desperadosa w Facebooku – każdy imprezowicz może wykrzyczeć się bez obawy o zakłócenie ciszy nocnej i zamieścić okrzyk w postaci filmu w Facebooku. Codziennie z 50 najlepszych okrzyków mają powstać spersonalizowane filmy. 
Cała akcja potrwa do 28 lutego.
Akcję wspierać będą działania outdoorowe w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, we Wrocławiu i w Trójmieście.
Za kreację i działania w internecie odpowiada agencja K2, za BTL – agencja Cream, za PR – agencja Roots PR, a za zakup mediów – MediaVest.