Kraj

Liberty Direct wprowadza polisy turystyczne, a Proama uruchamia kanał dilerski

Ubezpieczyciele poszerzają swoją ofertę i kanały dystrybucji produktów.

Firma ubezpieczeniowa pod marką Liberty Direct wprowadza do oferty ubezpieczenia turystyczne. Polisy Obieżyświat dostępne są w trzech wariantach różniących się zakresem świadczeń i sum ubezpieczenia: Podstawowym, Optymalnym oraz Rozszerzonym.

– Ubezpieczenie można kupić zarówno u agentów, jak i przez internet lub telefon, z dowolnego miejsca, w którym się znajdujemy. Po wypełnieniu formularza online lub rozmowie z naszym konsultantem oraz opłaceniu składki natychmiast wysyłamy klientowi potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia na podany adres e-mail oraz SMS z danymi polisowymi i numerem telefonu centrum alarmowego. Ochrona może działać już następnego dnia od daty zawarcia ubezpieczenia – mówi Maria Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct Liberty Direct.

Dla osób lubiących aktywnie spędzać czas na urlopie ubezpieczyciel przygotował możliwość rozszerzenia ochrony, tak by obejmowała sporty wysokiego ryzyka, w tym m.in.: alpinizm, nurkowanie, paralotniatstwo, kitesufring, myślistwo, a nawet survival.

Oferta ubezpieczeń turystycznych została przygotowana przez Liberty Direct przy współpracy z Europ Assistance.

Z kolei firma ubezpieczeniowa Proama wprowadza sprzedaż polis poprzez dilerów samochodowych.

– Dilerzy samochodów są naturalnym, kolejnym etapem rozwoju naszej firmy. Jest to bardzo ważny dla nas kanał, szczególnie w kontekście sprzedaży dobrowolnych ubezpieczeń komunikacyjnych – wyjaśnia Mariusz Artych, p.o. dyrektor sprzedaży dilerskiej w Proamie.

Z uwagi na specyfikę i wymagania segmentu rynku całość współpracy między Proamą a dilerami samochodów koordynowana jest przez nowo utworzoną, przeznaczoną tylko dla tego segmentu rynku sieć opiekunów regionalnych.