Kraj

RTB House w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Firma zajmująca się zautomatyzowanym zakupem reklam online wchodzi na dwa kolejne rynki.

Agencja RTB House zajmująca się zakupem reklam w modelu real-time bidding (RTB) rozpoczyna działalność w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Za rozwój usług w tej części Europy odpowiada Robert Geruszczak, który niedawno dołączył do agencji, a wcześniej pracował m.in. w RCI oraz Apple.

Wielka Brytania i Irlandia to kolejne, po Austrii, Belgii, Francji, Holandii, Niemczech, Portugalii, Szwajcarii oraz Włoszech, rynki Europy Zachodniej, w których RTB House oferuje usługi. RTB House to agencja, która wydzieliła się ze struktur grupy AdPilot jesienią ub.r.

RTB House działa w 29 krajach Europy, Azji oraz Afryki Północnej. W najbliższym czasie firma planuje zintensyfikowanie działań w Skandynawii.