Kraj

Sergiusz Geller pokieruje zakupem TV dla Havas Media Group

W agencji mediowej doszło do kilku awansów.

Sergiusz Geller, dotychczas head of TV, objął stanowisko TV planning and buying directora w Havas Media Group. W wyniku awansu będzie odpowiedzialny za zarządzanie procesem planowania i zakupu telewizji dla wszystkich podmiotów grupy, w tym m.in. Havas Media i Areny. Od kilkunastu miesięcy stanowisko to było nieobsadzone. Na nowym stanowisku Geller będzie raportował bezpośrednio do Pawła Plucińskiego, planning and buying directora. Geller z Havas Media Group jest związany od 2005 r.
Równocześnie w strukturach grupy na nowe stanowiska awansowali: Aleksandra Majewska i Tomasz Płatek, obejmując funkcje digital planning & buying managerów, Hubert Jeżak został SEM managerem, a Anna Płachta objęła stanowisko social media directora w Socialyse Polska, agencji social media marketingu wchodzącej w skład Havas Media Group.