Zagranica

Przetasowanie personalne w General Mills

Właściciel marki Haagen-Dazs ma nowego dyrektora marketingu.

General Mills zdecydował o powierzeniu prowadzenia projektów promocyjnych zarówno w Stanach, jak i na Wyspach tej samej osobie. Marketing executive Jennifer Jorgensen będzie nadzorowała i koordynowała rozwój takich marek, jak Häagen -Dazs i Old El Paso w całej Wielkiej Brytanii, Irlandii i Skandynawii (oprócz Stanów).

Jorgensen dołączyła do firmy jako dyrektor marketingu, a wcześniej promowała żywność ekologiczną firmy Small Planet Foods. Jej zadaniem początkowo było powtórzenie skucesu, jaki osiągnęła zdrowa żywność funkcjonalna, ale tym razem na szerszą skalę i w kategorii słodkich przekąsek i deserów. General Mills powołał Jorgensen na to stanowisko zachęcony 2-proc. skokiem (w czasie jednego kwartału) na rynku zdrowej żywności po wykonaniu przez nią pierwszych ruchów strategicznych.

Jorgensen zastąpi na stanowisku dyrektora marketingu Eda Culfa, który żegna się z firmą po 17 latach pełnienia funkcji kierowniczych.

(Marketing Week)