M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nepentes wzmacnia emocjonalny charakter komunikacji Emolium

Joanna Dziwisińska | 11 lutego 2014, 06:00

Marketer poszerzył gamę produktów. Szykuje kampanię reklamową.

Firma Nepentes poszerza markę kosmetyków Emolium. Dotychczas preparaty tej marki przeznaczone były głównie dla skóry problemowej, a aktualnie rekomendacja obejmuje dodatkowo codzienną pielęgnację skóry dziecka już od 1. dnia życia. Jednocześnie zmienia się sposób komunikacji brandu. Jak podkreślają przedstawiciele firmy, obecnie wszystkie materiały skierowane do konsumenta będą zbudowane na podstawie emocjonalnego przekazu – przy równoczesnym utrzymaniu tożsamości marki i jej medycznego wizerunku.

Zmiana pozycjonowania i komunikacji objęła również opakowania preparatów Emolium, które teraz mają nową identyfikację wizualną. Celem odświeżenia opakowań jest zwiększenie przystępności, czytelności przekazu o produkcie, a tym samym wspomaganie procesu decyzyjnego przy aptecznej półce. Nowa identyfikacja wizualna Emolium powstała przy współpracy z agencją Havas Worldwide Warsaw, na podstawie wyników badań konsumenckich przeprowadzonych przez Millward Brown.

Obecnie Nepentes szykuje działania reklamowe związane z poszerzeniem pozycjonowania brandu. Obejmą one layouty prasowe w prasie parentingowej. Materiały przygotowała wspomniana Havas Worldwide Warsaw, media zakupił dom mediowy ZentithOptimedia Group. Ponadto przewidziano działania w punktach sprzedaży i mediach społecznościowych.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,