Zagranica

HP został sponsorem nowego programu o technologiach w CNN

HP, producent sprzętu opartego na nowych technologiach, został sponsorem półgodzinnego programu pt. "Spark" nadawanego na antenie kanału informacyjnego CNN. Audycja...

HP, producent sprzętu opartego na nowych technologiach, został sponsorem półgodzinnego programu pt. “Spark” nadawanego na antenie kanału informacyjnego CNN. Audycja poświęcona jest nowym rozwiązaniom technologicznym i rozmowom z przedstawicielami nauki i biznesu o ich wpływie na światową gospodarkę. Projekt sponsoringowy przygotował dla HP dom mediowy ZenithOptimedia wraz z CNN International. Pakiet sponsorski zawiera możliwości nadawania billboardów sponsorskich marketera zarówno na antenie, jak i w wersji online programu. Gościem pierwszego programu będzie popularny muzyk Peter Gabriel, który przedstawi rynek dystrybucji muzyki w internecie. Omówiony zostanie także casus marki odzieżowej Zara, która dzięki nowym technologiom stara się definiować trendy na rynku oraz sposoby ich wykorzystania przez producentów odzieży sportowej w związku ze zbliżającymi się igrzyskami olimpijskimi Ateny 2004. Jonathan Davies, senior vice-president CNN EMEA, uważa, że dzięki tej inwestycji mediowej HP dotrze do przedstawicieli kadry menedżerskiej wysokiego szczebla. Marketer zamierza wesprzeć projekt sponsoringowy kampanią reklamową w tytułach należących do wydawnictwa Time Warner. (“BrandRepublic”)