HP, producent sprzętu opartego na nowych technologiach, został sponsorem półgodzinnego programu pt. “Spark” nadawanego na antenie kanału informacyjnego CNN. Audycja poświęcona jest nowym rozwiązaniom technologicznym i rozmowom z przedstawicielami nauki i biznesu o ich wpływie na światową gospodarkę. Projekt sponsoringowy przygotował dla HP dom mediowy ZenithOptimedia wraz z CNN International. Pakiet sponsorski zawiera możliwości nadawania billboardów sponsorskich marketera zarówno na antenie, jak i w wersji online programu. Gościem pierwszego programu będzie popularny muzyk Peter Gabriel, który przedstawi rynek dystrybucji muzyki w internecie. Omówiony zostanie także casus marki odzieżowej Zara, która dzięki nowym technologiom stara się definiować trendy na rynku oraz sposoby ich wykorzystania przez producentów odzieży sportowej w związku ze zbliżającymi się igrzyskami olimpijskimi Ateny 2004. Jonathan Davies, senior vice-president CNN EMEA, uważa, że dzięki tej inwestycji mediowej HP dotrze do przedstawicieli kadry menedżerskiej wysokiego szczebla. Marketer zamierza wesprzeć projekt sponsoringowy kampanią reklamową w tytułach należących do wydawnictwa Time Warner. (“BrandRepublic”)