Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, wprowadził nowe taryfy szybkiego bezprzewodowego internetu LTE dla klientów abonamentowych. Nowością w tej ofercie jest to, że w danym miesiącu abonent może zamieniać minuty na gigabajty transferu danych i na odwrót, w zależności od potrzeb.
Pierwsza to taryfa LTE z rozmowami i SMS-ami bez limitu do wszystkich sieci komórkowych wraz z pakietami internetowymi i nowoczesnymi smartfonami LTE. Natomiast druga taryfa umożliwia wymianę minut na gigabajty, dzięki czemu klient może korzystać ze swojego abonamentu w wygodny dla niego sposób.
Tę ofertę operator promuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej. Będzie ona prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze. Kreację reklam pt. ”Taryfiarz” przygotowała agencja Young & Rubicam. Telewizyjne spoty wyreżyserował Michał Gazda. Produkcją zajęło się studio TFP. Za działania online odpowiada agencja Efigence, za materiały BTL – agencja Pompidou, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Media Direction OMD.