Kraj

"Taryfiarz" - nowa kampania Plusa [wideo]

Operator reklamuje nowe taryfy LTE dla abonentów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNu8VrBNXnPI%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus, wprowadził nowe taryfy szybkiego bezprzewodowego internetu LTE dla klientów abonamentowych. Nowością w tej ofercie jest to, że w danym miesiącu abonent może zamieniać minuty na gigabajty transferu danych i na odwrót, w zależności od potrzeb.

Pierwsza to taryfa LTE z rozmowami i SMS-ami bez limitu do wszystkich sieci komórkowych wraz z pakietami internetowymi i nowoczesnymi smartfonami LTE. Natomiast druga taryfa umożliwia wymianę minut na gigabajty, dzięki czemu klient może korzystać ze swojego abonamentu w wygodny dla niego sposób.

Tę ofertę operator promuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej. Będzie ona prowadzona w telewizji, internecie i na outdoorze. Kreację reklam pt. ”Taryfiarz” przygotowała agencja Young & Rubicam. Telewizyjne spoty wyreżyserował Michał Gazda. Produkcją zajęło się studio TFP. Za działania online odpowiada agencja Efigence, za materiały BTL – agencja Pompidou, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Media Direction OMD.