Kraj

Połączony Deutsche Bank Polska inwestuje w kampanię wizerunkową

Bank pokazuje się jako silna, wiarygodna instytucja o uniwersalnym charakterze.

Połączony Deutsche Bank Polska inwestuje w kampanię wizerunkową
Deutsche Bank Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem: ”Jedna odpowiedź na wiele potrzeb”. Kampania obejmie reklamy prasowe i online. Działania wizerunkowe mają związek z połączeniem – 31 stycznia br. nastąpiło prawne i organizacyjne połączenie dwóch podmiotów Grupy Deutsche Bank w Polsce: Deutsche Bank Polska oraz Deutsche Bank PBC, które obecnie działają już jako jedna instytucja finansowa pod nazwą Deutsche Bank Polska, której suma bilansowa wynosi niemal 35 mld zł, a fundusze własne przekraczają poziom 3,6 mld zł.

Kampania połączonego Deutsche Bank Polska koncentruje się na prezentacji banku jako instytucji należącej do jednej z największych grup finansowych na świecie i kierującej swoją ofertę do klientów indywidualnych, biznesowych i korporacyjnych.

Reklamy prasowe DB Polska zamieścił m.in. w: ”Gazecie Wyborczej”, ”Rzeczpospolitej”, ”Dzienniku Gazecie Prawnej”, ”Pulsie Biznesu”, „Forbes”, ”Wprost”, ”Newsweeku” oraz ”Polityce”, a także w marcowym wydaniu “Kaleidoscope” (magazyn pokładowy LOT-u). Z kolei kampania internetowa obejmuje najważniejsze portale ogólnoinformacyjne, m.in.: Onet.pl, Wp.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, oraz opiniotwórcze serwisy branży finansowej, takie jak Money.pl i Bankier.pl.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiadają agencje Directors oraz HyperCrew. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PHD oraz Sales & More.